Často kladené dotazy
1. Jak to celé funguje?
Je to velmi prosté. Po vstupu na naše stránky www.nakupnidivadlo.cz si v jednotlivých kategoriích vybíráte a nakupujete zboží, které Vám následně bude doručeno prostřednictvím našich smluvních partnerů, nebo které si přímo vyzvednete v jejich výdejních místech.
2. Se kterými partnery spolupracujete?
Seznam smluvních partnerů Nákupního divadla, stejně jako jejich obchodních podmínek si můžete prohlédnout zde.
3. Jaký je rozdíl mezi standardním a zprostředkovatelským e-shopem?
Hlavní rozdíl spočívá v tom, že zprostředkovatelský e-shop pouze poskytuje prostor pro uskutečnění obchodu mezi zákazníkem a prodejcem a jeho úkolem je, aby daný obchod proběhl k co možná největší spokojenosti obou stran, tedy kupujícího i prodejce.
4. Má tato varianta pro mě jako kupujícího nějaké výhody?
Nepochybně ano. Náš e-shop www.nakupnidivadlo.cz má zásadní zájem na tom, aby každý z partnerů dodržoval obchodní podmínky, termíny dodání a další náležitosti spojené s prodejem a pokud se tak neděje a po předchozích upozorněních nedochází k nápravě, může to z naší strany vést až k rozvázání spolupráce s daným dodavatelem. Máte tak jistotu, že pokud budete nakupovat u nás, nakupujete pouze u prověřených partnerů, kteří dodržují své závazky.
5. Jak je to se zárukami, vracením zboží a dalšími otázkami ohledně samotného průběhu nákupu?
Jak již bylo řečeno, jednotlivé nákupy se provádí přes náš e-shop ale konkrétní zboží a služby si kupujete u našich smluvních partnerů, kteří mají vlastní obchodní podmínky, kterými se tyto okruhy řídí. To znamená, že veškeré otázky reklamací, vracení zboží a dalších záležitostí v rámci nákupu, řeší jednotliví smluvní partneři, kteří také za tyto procesy nesou veškerou odpovědnost. To ovšem neznamená, že Nákupnídivadlo.cz Vám nemůže být nápomocno při potenciálním řešení vzniklých problémů, pokud již proběhla komunikace mezi zákazníkem a smluvním partnerem bez požadovaných výstupů (ať už z jedné nebo druhé strany).
6. Je možné stát se Vaším smluvním partnerem?
Ano možné to je. Pokud máte o spolupráci s námi zájem, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře nebo využijte některý z dalších nabízených kontaktů zde.
7. Je možné přes Váš e-shop nakupovat zboží v zahraničí?
Ano, možné to je, ale co se týká dodání zboží mimo ČR a dalších podmínek prodeje, ty jsou závislé na jednotlivých obchodních podmínkách samotných prodejců. Ale pokud si chcete koupit například ubytování nebo letenku či zájezd nebo další vybrané produkty z oblasti služeb, neměl by v tom být problém.
8. Za jak dlouho objednané zboží obdržím?
Zpravidla do 2 – 5 pracovních dnů od odeslání objednávky ale konkrétní termíny se mohou v rámci jednotlivých prodejců lišit.